Thursday, January 29, 2009

pers + fest..

uzun bir suredir olmadigi kadar kopuk ve gergin bir dans oldu Sanjey ile.. Kendisinin iddasi ders sirasinda baskalari ile dansettigim icin onlardan etkilenip, onlarin vucut ve dans sekillerine burunmem ama ben oyle dusunmuyorum.. Bilmiyorum bugun ikimizin gunu degildi kesinlikle, verdigi oneriler falan da dogru gelmedi cok. Erken ciktim zaten - yorgun hissediyordum kendimi..

haftasonu festival var - heyecanla onu bekliyoruz bakalim. Gitmeyecektim ama gidicem sanirim, bu haftasonumu tangoya vericem gibi duruyo. Hem belki sabahinda gecesinde calisirim biraz, daha duzenli gider. Uzun zamandir gormedigim yuzler olacaktir kesin. Bugun Yousef vardi mesela derste, california'dan festival icin gelmis.. Ayrica soylemem lazim ki, hocalardan biri benim cok sevdigim ve youtubeden deli gibi takip ettigim biri, onun derslerini kacirmamak da lazim.. Evet evet bu festivale gitmek lazim!!!

No comments: