Monday, January 12, 2009

pazartesi muzikalitesi..

bugunku yeni orkestra Rodolfo Biagi'ydi (1906 - 1969).. Kendisi daha kesik, daha stacato ve ritmik.. Ritim devamli duyuluyor, kafana kafadan vuruyo.. Cumleler devamli basliyo ve bitiyo sert bir sekilde..D'arienzo ile calistigi icin 3 sene boyunca, biraz ondan esinlenmeler var ama bitisleri tamamen farkli, D'arienzo cok esit seslerle bitirirken, Biagi'nin bitirisleri hep bir yukarda bir asagida, kontrastlarla oluyo..

Bir de Miguel Calo (1907-1972) var ki, o daha romantik, daha melodik.. Hiz ve ritim pek yok, daha agirdan dans, daha uzatip esnetme, suslemelerle guzellestirme yakisiyor muzige..

Pratikta 1 saat kaldim: Mick ve Sanjey ile dansettim. Mick ile Valtz'ler keyifliyfi, Sanjey ile de 1-2 dans cok keyifli, elektrikli, kaliteliydi.. Mutlu ayrildim..

No comments: