Sunday, January 11, 2009

beyaz milonga..

hem mekan milonga icin fazla "studyo ortami"ydi, hem deli kar vardi disarda ve hem de ben yeni dusmuslugun verdigi cekinme ile gittim, canimin ne kadar aciyacagindan emin olmadan!! Ama ik 2-3 tanda iyi gitmediyse sonra isindim, coook keyifli gecti..

Troy (2), Sanjey (3), Marco, Micheal, Bob, Jamaal ve Nikos :) Total: 10 tanda, ki bazilari ile ustuste 2 tanda dansetmisizdir :) Hic fena deil dimi...

Ayrica Nikos ile tekrardan dansetmek iyi geldi, hani boyle gecenin en iyi dansi bile degildi ama eski bir arkadasa rastlamislik fikri, ilk gunlerden gelen rahatlik, gulumsemeler, sacma hareketler yapmak.. mutlu oldum epey epey. Bi de erken cikmayi dusunurken, Nikos'un gec gelmesi epey beni kaldigim icin mutlu etti..

kafam mesgul olunca, muzige ve dansa alismam cok zor oluyor sanirim, dun Troyla ilk tanda ve sonra Sanjeyle ilk set epey kotuydu.. Epey zorladim kendimi kafami toplamak icin.. En sonunda basardim ama ;)

No comments: