Sunday, February 1, 2009

fest 1.gun..

cumartesi gunu 2 workshop'a girdim, Homer ve Christina ile. Iyilerdi, bilmedigim birsey gormedim aslina bakarsan.. Daha cok donuslerle ilgili bilgiler verdiler yada ben o kismini kapmaya calistim.. Yaptirdiklari egzersizler bizim burdaki derslerde yaptigimiz seyler olmasina ragmen, bir grup insana yabanci geldi. bu durum da benim hosuma gitti. Ann arbor tango bakimindan iyi dedim icimden tekrardan..

pratik sikiciydi biraz, cok bir dansedemedim. Yeni birileri ile dansedecek modum yoktu, eskilerden kimseler de yoktu etrafta.. Eve erken geldim, sonra da milongaya gitmek kismet olmadi.. Tango modumda degildim sanirim... ... ....

ne diyo christina donusler konusunda:
Kafan-cenen yukarda olucak, ozellikle kapali tutusta. Boylece yer kazanabileceksin. Onemli olan ayaklarinin ne kadar hizli oldugu degil, ama kalcanin ne kadar cabuk donebildigi. Ayni sekilde dikkat edilcek sey, ayagini nereye koyacagin degil, kalcanin leader'in kalcasindan uzakliginin ayni kalabilmesi..

yeni bilgilerle gelirim yine..

No comments: