Monday, January 19, 2009

ihtiras..

tango'nun askin ve sehvetin dansi oldugu, bir kadin ile erkek arasinda olabilecek mustehcen danslardan biri oldugu hep soylenir.. Hic sormadim hocalara yada egitmenlere ne dusunuyorlar bu konuda ama ben hep "aman canim oole degil tabii ki, benim icin degil" diyordum.. Bugun derste Yelena danstan ve muzikten aldigimiz hisleri anlatirken, "bazen kabul etmek istemesek de tabii ki tangonun icinde o karisik duygular var, asik mi oluyorum hissi var" dedi.. Cok samimi bir cumleydi, sevdim.. Bazi muziklerde, hersey daha agirlastiginda ve olaya "tension-gerilim" girdi mi, hissettiklerimizden korkariz, dedi mesela..

Benimki korku gibi olmuyor sanirim ama hayatta tanimadigin yada birsey hissetmedigin biriyle, boyle seyler hissedebilmen yada yasayabilmen, bazen bana da garip geliyor, ne yalan soyleyeyim.. Belki de bu kadar savasmanin cidden anlami yok, tango bir salsa bi caca degil.. Icinde fazlasi ile duygular var tabii ki.. Bu duygularin icine ask, tutku, elektrik ve ihtiras da giriyorsa napalim yani :))) Tadini cikarmak lazim sanki :)

praktika: sanjey - marko - dennis..

No comments: