Tuesday, January 6, 2009

pazartesi dersi sonrasi..

yeni yil milongasindan daha keyifli bir pazartesi dersi oldu gercekten.. Ders, muzikalite uzerineydi: Di Sarli vs. D'arienzo.. Uzerine Sanjey ve Dennisle uzun danslar yaptim.. Sanjey ile aramizdaki bagi izleyen herkes farkedebiliyor anlasilan, bugun yine yilbasi milongasinda ne kadar guzel durdugumuzu soylediler falan, alistik birbirimize, hareketlerimize, iyimize ve kotumuze, bence o yuzden bu kadar disardan "guzel" gorunuyoruz artik... Uzerine Dennis'le dansettik 1 saat falan, o da inanilmazdi benim icin, cok ozlemisim sanirim onunla dansetmeyi de... Sonucta ben 3 aydir dansetmiyorum ama leader'lar epey gelismis ve ilerlemisler.. Onlari yakalayamadigim anlar bile olsa, yine de iyi leader ile dansetmek cok ayri bir keyif oluyormus, hatirladim bugun.. Dennis'in en buyuk avantaji, muzige asina oldugu icin, muzikalite'de cok iyi, cok keyifli danslar oluyo.. En son Yelena'nin non-tango sarki olarak Dido'nun White Flag'inin secmis olmasi da inanilmaz bir "kozmik bag" olsa gerek..

Bugun geri geldigimi hissettim, hem tangoya hem kendime.. Tekrardan tangoda kendim gibi oldum, cok keyif aldim, hissettim, huzurluydum..

Di Sarli (1903 - 1960) : Daha genis, daha ritmik, daha tahmin edilir..
Juan D'arienzo (1900 - 1976): Suprizlerle dolu, hizli ve cevik ve heyecanli..

No comments: