Tuesday, April 1, 2008

tango is life..

cok sorulan bir soru olmustu, nasil oldu bu tango tutkusu sende, diye.. ve ilginc bence cunku bir anda oldu ne olduysa.. birkac sihirli cumleye, o andaki o duygulara bakiyordu aslinda..

sanjey'le dansederken, aslinda sen de muzik icinde lead etsen ne yapardin dusunmeli ve kurmalisin kafanda dedi, haklisin ama bazen cok kotu oluyor, dedim.. cunku benim aklimda birsey varken, sen baska birsey yapiyorsun ve bu sefer hareketler karisiyor, yada ben seni iyi takip edemiyorum... isin guzelligi orada deil mi zaten dedi once.. sonra da:

tango hayat gibi iste, iki kisi, ikisinin da baska hayatlari var.. ama iliman bir sekilde bunun orta yolunu buluyorsunuz muzik uyumunda.. ahh ahh, evet dedim 2 yil oncesine gidip gelirken.. o cekisme, o karsilikli benim istedigim hissi ve aslinda beraber olmak istemek yine de.. o kadinin erkegin her hareketinde ondan kacmasi ama aslinda erkek bir adim atmasa bir yere gitmeyecek olmasi.. o tutku, o heyecan, o eglence..

tango is life..

No comments: