Friday, April 11, 2008

ciro'suzluk..

ne enteresan insanin icinde bulundugu ruh hali.. 1bucuk yil once her carsambayi iple cekerdim, sirf ciro ile dansetmek bile iyi geliyordu.. O seviyede bile benimle bir heves dansederdi her hafta.. 3 cumle belki konusurduk ama onemli degildi zaten.. Sene sonunda kendisine de soyledim bu "rehabilite" gucunu , tesekkur ettim.. Sevinmistir eminim boyle birsey duyduguna..

kac hafta oldu acaba ciro'yu gormeyeli.. artik carsambalara gitmiyorum diye, onu da goremiyorum.. bu haftasonu workshop var - tahminen oralarda olur ama bakalim.. ve bu durumu bugun dusununce farkettim - eksikligini farketmemisim, nerdeyse 1 ay oldu dansetmeyeli kendisini ile.. insanoglu bencil bir varlik sanki??

edit: ctesi milongada vardi kendisi - ozlem dolu dansettim :)

No comments: