Friday, March 28, 2008

sihir ayakkabida..

ilk basladigimda tangoya sacma sapan ayakkabilarla gidiyordum, zaten basta cok da onemli deil ne giydigin, rahat olmak yeter.. sonra bir ara birakacak gibi oldugum donemlerde, yusuf beyle tanismistim, kendisi bana ayakkabi aldirdi resmen - yaptirtti demek lazim daha cok. Ayakkabin olursa hersey daha farkli olur demisti. ulus'un ortasindaki "ismo shoes"a goturdu, ugrasti, fikir verdi.. ve ilk dansimi yaptigim milongada hatirliyorum, "kizim simdi oldu iste bak, ne kadar daha rahat ve guzel oldu dans" dedi.. hatta dalgasini da gectik, "sihir ayakkabidaymis ben de deil" diye :) O ayakkabilarimi hala da giymekteyim aslinda, severim kendilerini...

yeni ayakkabilar aldigimi soyledim, bugun derste deneme surusune ciktim.. Ben alisma doneminde oldugum icin dusunceler icindeydim ama sanjey yeni olduklarini soylememden once "bugun senin dansinda bir rahatlik var, ilerleme goruyorum" deyiverdi.. Dedim sihir ayakkabilarda olsa gerek - yine :)))) Cidden alisma evresini gecince epey guzel birsey bence - en azindan simdilik.. Sevdim bu isi.. Pivot etme konusunda cok cok super degil, onun icin de alti suet olan birsey alacagim sanirim, bu daha plastik gibi ama yine de kayan birsey.. soylemesi ayiptir 15$'a aldim kendilerini.. Daha ne isteyeyim ki :) Rahatligimin ucreti bu aslinda, ne kadar ucuz dimi...

uzerinde bir suru kirik kalp olan birsey giymistim bugun, ama daha evvel de giymisimdir mutlaka.. ama bugun cok yorum aldim, "hayirdir, noldu" vs vs.. Ama en guzeli dennis'den geldi: "this t-shirt suits to tango too much, as tango is all about broken hearts"...

tango tango tango..

bugunku danslar: sanjey, nikos (dansimiz bolunene kadar)..

No comments: