Monday, February 16, 2009

volcadas II..

beceremiyorum yaw - olmuyo valla. En yapilmamasi gerekn seyi yapiyorum, hem de yapinca yaptigimi farkedebiliyorum da ama yapmayi engelleyemiyorum :( Pufff, cidden bi ara tadim kacti derste..

Yelena'nin sabri sayesinde ogrendiklerim:
1. butun vucudum daha STIFF olmali, kaburgalarimi yukari kaldirmam lazim. Sanki derin bir nefes almisim da oole kalmis gibi. Bacaklarim da dik olmali, ozellikle off-axis oldugumu hissettigim anda, supporting bacak dik olmali. Zaten kaburgalar yukari, bacak dik olunca vucut epey sopaya donuyor. Daha kolay oluyo..
2. Acik tutus olunca, sag kolumun frame'ini bozmamak lazim. Yani onunla oynarsam, vucudumla yakinlasacagima kolumu acmis oluyorum. Ayrica kalcami da kendimel goturmem lazim, oysa ben sadece vucudumu tasiyorum one, popo disarda kaliyo..
3. cok dusunmeyecegim
4. Dik ve dengede olmaliyim - genel kural!!!

ders oncesi BOB, sonrasi Sanjey ve Nikos

No comments: