Friday, February 13, 2009

giro..

bu haftaki dersi konuk hocalar anlatti: Tatum ve Jenny. Cok keyifliydi, ikisi de cok tatli ve guzel insanlardi. Jenny'nin ingiliz aksani ozellikle pek bir etkileyiciydi :)

follower olarak aslinda her zamanki donus hareketlerini ogrenmekten geciyor bizim isimiz: forward step, open, back step, open.. Disassociation cok onemli, donmek icin yardimci oluyo vucudun twist edilmis olmasi. Onun uzerine beraber dansederken, ozellikle kapali tutusta, adimlari atarken, leaderin onunde olmayi deil, koltukalti hizzasina yetismeyi dusunmek daha rahat ettiriyo. Ayrica Jenny'nin beni uyardigi uzere, geri adimi atarken, ayagimi yerde tutarsam, o zaman o adimi atarken yeri bulmam gerekmiyor, yumusakca land edebiliyorum. Diger turlu cok sert bir varis oluyor o adimi attigim an. Cok guzel bir analiz etme ve cozumu soylemeydi, mutlu oldum..

ders sonrasi sanjey ile 1-2 tane guzel kapali tutus dansi yaptik! Epey mutlu ayrildim dersten..

No comments: