Friday, March 21, 2008

avik'in onerileri..

ne zaman iyiye gittigimi dusunsem, avik'le dansediyorum ve bir anda sanki tangoya baslayali 3 ay olmus hissine geri donuyorum.. Kabul etmem lazim ki avik'le dansettigim zaman birazcik gergin olup, sacmaliyorum ve ama itiraf da etmek lazim ki kendisi neyin kalici neyin anlik oldugunu anlayabilecek kadar profosyonel.. Dunku yorumlari:
- one dogru egiliyormusum, dik durmaliymisim!!!! Bazilari egilmelisin, leader'a lean etmelisin falan derler ama bosver sen onlari, rahat ol, dedi..
- topuklarina agirlik veriyorsun, dedi. Hakli oldugu dogru yere agirlik vermedigim. Topuk degil ama ayagimin dislarina dogru basiyorum, oysa iclere dogru basmam lazim... Bunu ayagimin neresine basiyorum acaba diye dusunerek degil de, agirligikmi ve eksenimi ayagimin ici olan alanin uzerine tasimayi dusunerek basarabilirmisim mesela..Avik'in bakis acisi hep alisagelmisin disinda ve cok basit oluyor - cok seviyorum!
- hareketlerim cok "frantic"mis.. Sakin olmaya calis, keyif al ve "elegant" ol, bu ne telas...
- donerken dengem ve agirligimdan dolayi geriye savruluyorum. Bu son 2-3 haftadir benim de hissettigim birsey.. Bu eminsizlikten dolayi da dondukten sonra rahat olamiyorum, dengeyi tuttutabilecek miyim ve sonrasina devam edebilecek miyim diye endiselenmekten.. Sakin sakin sakin, ve emin emin..

Yine de guzeldi kendisi ile dansetmek, kesinlikle sozludeki cocuk kadar heyecanli oluyorum ve dansi hissedemiyorum, onun yerine dogru mu yaptim, yakalayabildim mi hareketi, yada avik acaba neye dikkat ediyor, begendi mi gibi dusunceler icine giriyorum.. Ama o da olur, o buralarda ben buralarda.. Acelemiz yok :)))

Siradaki dans Avik ile Marika.. Marika, 3 hafta sonra burada workshopa gelecek bir bayan, seviyoruz kendisini, heyecanla da bekliyoruz gelmesini..



bu persembenin danslari: nikos ve avik!

No comments: