Friday, March 14, 2008

daha mutlu olamam..

mor ve otesinin bu sarkisini hep, oyle cok mutluyum ki daha fazlasi olamaz, diye yorumluyordum.. bugun tango cikisi eve gelirken, su an olabilecegim en cok mutluluk budur, gibi yorumladim.. Ve ilk defa hissederek soyledim.. Persembe tangolarini seviyorum.

Ders keyifliydi zaten.. Insanlar da bilen tipler, o yuzden beni ilerletiyor hep.. Bir suredir Nikos yoktu ortalarda, onunla epey bir pratik yaptik, gule gule ama deneye deneye..

sonra jamaal'le dansettik bugun epey.. hem ders icinde, hem de pratikte.. Gitmiyceksin hemen dimi, bi dansedelim dedi ders biter bitmez, hosuma gitti.. Sonra da haftasonlari falan pratik yapiyormus o, istersen hani haberin olsun dedi.. Bilen kisilerle pratik yapmak ihtiyacim olan sey sanirsam ki..

bugunku ders cok bi keyifli oldu..
daha mutlu olamam...

No comments: