Monday, January 30, 2012

festival sonu

Yine bir festivalin sonu, evimde oturmus, neler eksikti, neler gelisiyo ve ayagimda nereler agriyo dusunmekteyim :) Son ders beklendigi uzere en zoru ve bu sebeple en eglencelisiydi. Zaten hocalarin hastasiyim.. Ama malesef ders sonundaki milongada dansetme firsatim olamadi. Cesaret edip soramadim, hatta gozgoze gelmeye bile utandim. (ahh aysu ahh).

Nedir peki eksikler:
1. ups&downs yapiyorum HALA. Ozellikle donuslerde oluyo.. Ve bu ikinci noktayi getiriyo:
2. ocholar daha sakin olmali, daha esit ve duzenli. Sanirim bi bacagimda daha iyiyim. Onlari dengelemek lazim.
3. Daha sakin hareket etmek lazim
4. Core daha aktif olmali
5. VE tabii ki: DENGEEE

Seviyorum tangoyu.. Oyle ki, sevmedigim bi insanla bile bi noktadan sonra guzel bi dans cikarabiliyorum. Bugun dusundum, biraz erdemli birsekilde, acaba tango bize sabirli ve daha anlayisli olmayi da ogretiyor mu diye.. Emin oldugum birsey, ne zaman gercekten iyi bir follower olcam, o zaman sabirli olmayi da ogrenmis olucam - bundan suphem yok sayilir :)

Ciro, "sen nasil boyle iyi oldun" dedi bugun de :) Hehhehe, olsun o kadar 6 yil olacak nerdeyse.. (arada nerdeyse 1 yil dansetmedim ama olsunnn..)

Baska bir ders/festival sonrasi bulusmak uzere..

No comments: