Saturday, January 28, 2012

fire and ice..

Yillar geciyor, bu festivale 2007de gittigimde nasil heyecanliydim, nasil acemiydim ve her dakikasini kullaniyordum festivalin birseyler ogrenmek icin. Simdi biraz da ukalalikla, ders seciyorum, begenmedigim dersten cikiyorum, elestiri getirebiliyorum. Yada milongaya gideceksem de "gec bi vakit ugrarim" diyebiliyorum :)

annarbordaki ilk yilimda bi tutku ve istekle dansettigim kisi (aka ciro) ile dansettim bugun uzun aradan sonra. Guzeldi, keyifliydi, hatta ikinci parca agir bir parcaydi, yogun bi dans oldu. Oyle garip ki, hani ilk yilimda onunla dansa bir tutkuyla bagliyken, bugun "genclik tutkusu"nu tekrar gormus ve onun da kendisi gibi bir insan oldugunu farkeden bir genc kiz gibiydim. Dansin basinda parfumume iltifati, sonunda ise ilerledigimi belli etmesi ile kibarligini gostermis oldu. Mutlu etti beni..

Iyilesiyorum, iyilestikce hem teknik olarak ilerleme motivasyonu oluyo, hem de keyfi cikabiliyo daha cok. Oyun oynanabiliyo, ozellikle bildigin insanlarla. Mutluyum, hayatimda oldugu, ve gorunen o ki olacagi icin..

No comments: