Thursday, February 2, 2012

tango ve ben

En sevdigim sey, tangoyu alip, cevirip hayata baglamak.. Ee, bu aralar daha da cok gittigim icin tangoya, tabii daha kolay baglantilari kurmak. Aslinda bu sefer tersten kurdum sanki baglantiyi. Benim neden tango sevdigimi, bana uyan kisminin ne oldugunu dusunurken cikti bu fikir.

Gecen gun tango yapan ama cok sevmeyen bir erkekle konusurken bana dedi ki: "Anlayamiyorum o kadar saat birinin sizi lead etmesinden nasil hoslaniyorsunuz, ben sizin acinizdan dusunemiyorum bile. Ayrica kendimi de kotu hissediyorum hep lead ettigim icin".. Enteresan bir yaklasim.. Enteresan dedim cunku ben hic kendimi kontrol ediliyo hissetmiyorum. Ben daha cok fikir atiliyo, oneride bulunuluyo, ihtimaller onume konuyo gibi geliyo. Ve iste bu nokta sanki benim icimde olan birsey zaten. Ortaya tamamen benim birsey koymaktansa, ortaya konani sekillendirmek.. Yeri geldi mi tamamen yikmak bile ama bastan yaratma konusunda cekingen olmak.. amanin iste ben :)

No comments: