Tuesday, April 27, 2010

colgadas week3..

yorgunluk herseyi degistiriyomus, tekrardan kanitladim kendime bunu. Derse gec gitmenin de etkisi var. Zaten konu da beceremediklerim arasinda olunca, epey zor oldu.. Pratik yapacak da gucum yoktu, dersten sonra ciktim.. En azindan aklimda kalanlari yazayim:

- colgada yaparken bacaklar olabildigince dik. Tabii ki kilitli deil, flexible ama benim yaptigim kadar oturma pozuna da gecmemeliymisim. Ne kadar Nikos bu konuda hem fikir deilse de yelena ile, yelena israr ediyor ve hatta denemeler yapti nikos uzerinde ve anlasilan daha hafif olunuyo dik olunca. Oysa ben bacaklari diklestirince, sirtim geriye gidiyor bu sefer, o aciyi yakalayamiyorum. O konuda da oneri butun axis'imi dik tutmam gerektigi ile ilgili. Ben cok FLOPPY oldugum icin, I am all over the place. Oysa "zip it up" der yelena hep, o stiffness'i korursam hersey daha iyiymis. Oysa ben butun o stiff halimel geriye gidiyorum ve kabus oluyo..

- Donuslerde hizliymizim ve kalcam omuzlarimdan once gidiyormus. Bence ikisi ayni kapiya cikiyor zaten. Donuslerimi omuzdan yapmam lazim kesinlikle, kalca onlari takip etmeli. O zaman hem daha hafif olucam, hem lead'i takip kolay olacak, hem de leader icin benimle basacikmak.

demek ki neymis:
1. stiff axis
2. omuzlardan pivot etmece..
3. colgada'da duzlesen bacak..

hayata baglamamaliyim diyorum bu haftalik.. yoksa guzel bir cikarim olmaz miydi, yorgunken iletisimin daha zor oldugu ve yanlis anlasilmalarin daha sIk oldugu, bazen anlasilmanin hic olamadigi..

No comments: