Friday, April 23, 2010

adrenalin..

boleo + back sacada dersi iyiydi. Hani dengesizligim uzerine bi ders oldu aslinda ama zaten ogrenmem ve calismam gereken sey bu, bi yandan eksigi goruyorum ama bi yandan bunun uzerine gidiyorum her ders ve dersin sonuna dogru bile boleolar guzellesebiliyor.. tabii kimle dansettiginle de alakali..

uzun zamandan beri hissedilmeyen o "bilinmedikle dans" heyecanini yasadim dun. Newyork'tan gelen ve iyi oldugunu tahmin ettigim birinin "do you wanna dance"i ile irkildim. Basta bi gerildim, hani yabanci biriyle dansediyorum, ne kadar advanced acaba dusuncesi ile. Ilk dans siradandi. Ikinciden sonra yavas yavas alistik sanki birbirimize, sanirim dorduncu dansta, bi yandan keyiften bi yandan da "allahim bunu mahvetmemeliyim" heyecanindan adrenalinimin yukseldigini hissettim. Ama karsimdaki leader'in iyiliginden olsa gerek, cok yerinde guzellikler yapti ve yoldan cikmadan ve acaip keyifli bitirdik dansi. Bittiginde kipkirmizi olmustum sanki ve ama cook keyif almistim.

Hani sonra dusundum - hayata baglamam lazim ya mutlaka...

biriyle tanistiginda bi gerginsindir, ne konusucaz diye dusunursun. Yanlis birsey mi soylerim, yada bu konu bi yere gider mi, hosuna gider mi, ilgisini cekiyor mu vs vs. Sonra muhabbet isinir, yerini bulur, laflafi acar. Ve an gelir, bu sefer de "ne keyifli bi muhabbet, yanlis birsey diyerek bozmasam sanki" deyiverirsin ya, aynen onun gibi. Ayrilirken, "tanistigimiza memnun oldum, cok keyifliydi muhabbet" cumlesini duymaktir ancak icini rahatlatan aslinda ;)

No comments: