Tuesday, July 22, 2008

pazar-ertesi ertesi..

siradan baslayan bir ders, guzel bir pratikle bitti.. bu aralar favori partnerim sanjey, connection'imiz cok iyi oldugu icin, acik tutus-kapali tutus farketmeden istedigimizi yapabiliyoruz.. Bazen muzikten kopabiliyor yada birseye takabiliyor ama genelde kendi ile ilgili oluyor ve sabredince tekrardan keyfe donuyor :))) gecen milonga'dan sonra mick de "sanjey ile sizin olayiniz farkli" dedi.. Demek ki disardan bakilinca da farkli gorunebiliyor..

dun ilk "birthday dance"imi yaptim, gecen persembe nikos'un dgm gunuydu diye.. kendisi istemiyordu aslinda ama biraz zorla oldu iste... Ben bile heyecanlandim, o da eminim gerilmistir.. Bi de dun, onun sevdigi followerlar yoktu aslinda, o yuzden de gerilmistir belki.. Sevgilisi de dansetmedi zaten.. Biraz kuru oldu.. Ama dans muzigi olarak ne isteyebilecegini dogru tahmin ettim diye sevindim... Nerden baksan, eski partnerim kendisi..

ders sonunda yelena'ya adimlarimin ne kadar dogru oldugunu sordum. Cok gusel birkac sey soyledi: Oncelikle "leave the floor" dedi, cok surterek tasiyormusum ayagimi.. Sonrasinda da "tamam kaldirdin da sonra onu koyarken yine "roll" etmen lazim, dedi.. Bunu deneyince bir anda adimlar hem rahatladi, hem yumusadi, hem hafifledi hem de sanki daha guzel oldu.. Boyle kucuk seylerle degisiyor olmasi inanilmaz deil mi....

politikalar donmekte bir yandan da tango cevrelerinde. cok icine girmemek amacim ama bakalim neler olacak..

No comments: