Tuesday, July 29, 2008

guided practica..

ders yerine pratik vardi bu pazartesi.. yine 3 sayisini yakaladim: Sanjey-marco-yelena..

yelena ile dansederken dedikleri:
- acele ediyorum: I am rushing into the steps! Ozellikle sol bacak tembel oldugu icin lead'i almadan hareket ediyor, yavaslamam, sakinlesmem gerekiyor.. yavas yavas keyifli keyifli..
- denge konusunda geri adimlarda ayagimi azicik acili koyabilirmisim. Boylece ic tarafina daha cok agirlik veriyorsn anladigim kadari ile, yani asil etli kisma, "ball of my feet" kismina..

sanjey ile dansederken, adim ve boleo calistik. Fena deildi..

cocuklar gibi sendim zaten, herkes bu haftasonu gidiyor oldugumu ogrenmistir herhalde.. ama cok tatlilar, sariliyorlar, tadini cikar diyorlar, kendine iyi bak diyorlar.. geri don aman hani, diyorlar.. Ortami seviyorum, birkac insana da epey alistim :))))

No comments: