Friday, July 11, 2008

colgada..

arayi acmamak lazim diyorum ben.. bu sefer sadece ben degil, persembe dersleri de 3 haftadir yoktu.. avik ve patricia'ya kavusmak, hic bilmedigim birseyi (colgada) ogrenmek, insanlarla muhabbet etmek gibi gunumu ve hatta hayatimi guzellestirecek seyler oldu..

colgada da volcada gibi off-axis bir durum-hareket.. ve ben bu off-axis islere karsi bi yeteneksizim :) resmen karsimdakine guvenmiyorum, bugun buna inandim!! Epey zorlaniyorum sonucta kendimi tamamen karsidakinin eline birakmaya - ne yalan soyleyeyim. En azindan dersin sonunda basina gore buyuk bir gelisme gosterebilmistim, o da arada avik ile deneyip, ne oldugunu anlayabildigim icin sanirim.. Denge onemli diyoruz ya tangoda, ee axis'ten cikinca onemli olan sirf linear denge olmuyor. Bu durumu avik, pilates kurallari ile acikladi bugun ve mutlu oldum eski bir arkadasima rastlamis gibi. Ha bir hayri oldu mu zamaninda gittigim pilateslerin derseniz, olmadi tabii ki, aysu yine kutuk, aysu yine bir yamuk-yumuk :))) Ama en azindan fikri anladim, kendi dengeme nasil sahip cikacagimi anladim.. "make your core strong"

tango cok sey katiyo hayatima - renk oluyo.. seviyorum seviyorum..

No comments: