Thursday, June 14, 2007

umich tango club..

her carsamba tango dersim oluyo 8-930 arasi, sonrasinda da pratik saatimiz oluyo, bilen bilmeyen toplaniyor ve dansediyorlar... ilk geldigim zaman kimseyi tanimazdim, o gun sinifta dansettigim insanlarla dansedersem iyiydi. Sonra birkac favorim olmaya basladi, yavas yavas insanlari tanir oldum.. Zamanla her hafta yeni biriyle danseder oldum...

artik insanlarin cogunu sima olarak taniyorum denebilir, dansetmeyi dort gozle beklediklerim var, zevk aldiklarim var, danstan cok muhabbetine dansettiklerim var.. Artik seciciyim yani..

Ciro, klubun bilenlerinden biri.. Ilk zamanlarda bir sekil yakalamisti beni ve her hafta dansediyordu, dansederken de cok sey ogretti. Devamli birseyler dener, olmayinca yavaslatilmis olarak yapar, o da olmazsa durup anlatir ve sonra tekrar dener. Bazen bi onceki seyi hatirlayip denedigi bile oluyordu. Uzerimde cidden emegi var demem lazim.. Hala en buyuk heyecanim onunla dansetmek oluyo pratiklere giderken. Cogu zaman hisli 3-4 sarki dansediyoruz ve tam olarak tadi damagimda kalmisken bitiriyoruz.. Ama cok sewviyorum kendisini..

Nikos, gercek bir muhendis oluyo bazen. Her hareketi anlayacagim diye cani cikiyo. Kendini muzige birakmiyor bu aralar, ogrenmeye takti kafayi. Ama yeni birsey ogrendi mi de 2 saat durmaksizin calisiyoruz.. Bugun cidden havali bir hareket denedik. Zordu, ve o yuzden tamamen basaramadik ama olsun olacagini bilmek bile super :)

ilk donem beni hayata baglayan tango, su anda ise beni bana baglayan bir etken oldu..

No comments: