Wednesday, June 13, 2007

art history of love..


Gecen gun online arastirmaya basladim ne kitaplar var tango hakkinda diye. Gecen sene de bir ara gelmisti boyle bir arastirma istegi, dalga dalga vuruyor sanirim. Bir yandan cok kitap var tango hakkinda ama obur yandan da benim aradigim iceriktekilere denk gelemiyorum. Guzel olanlar genelde artik yayimlanmiyorlar. Turkiye'de de bu problemi yasamistim aslinda. Dun en sonunda bu isin online olmayacagina karar verip Borders'a gittim. Dukkanda tango hakkinda olan kitap sayisi cok az. En sonunda bir tanesi az-cok hosuma gitti ve dayanamadim aldim.. Bakalim guzel cikacak mi.. Yale'de bir tarih hocasi yazmis ve muzigi, dansi, sozleri analiz ediyor. Az-cok istedigim gibi, umarim beklentilerime uyar..

1 comment:

unique said...

bu kitap artik bir hediye... hem de cok sevdigim birine..