Sunday, April 29, 2012

existence :)

Yeni birsey degil duyduklarim ama ikisi ayni gece onume konunca tekrardan hosuma gitti, bir varligim, bir etkim oldugunu bilmek guzel geldi. Oncelikle Marcel'den geldi, dedi ki 'Dun Dennis senin ile nasil tanistigini anlatti, yanlis sinifa girmis, sen de ordaymissin'. Eski anilari ve bunlari hatirlamayi cok seven ben, benim gibi birinin olmasina ve bunun anlatilmasina, ortamda yokken adimin gecmesine sevindim :) Uzerine Nikos bey'in annesi ile tanistim. O da beni, 'bugun tangoya devam ediyorsam, sebebi bu kiz' diye tanitti. Hosuma gitti ne yalan soyleyeyim, 6 yildir oyle yada boyle dansettigim, belli bir samimiyetin onune gecemesek de dans ederken en rahat ve keyifli dansettigim insanlardan biri olan bu adamin hayatinda kalici bir etkim olmus olmasi, her duydugumda hosuma gidiyo..

Insan kaybedince anlarmis ya degerini.. Cogu seylerde ben kaybetmeden, belki kaybedecegimi anladigim zaman gerceklesiyor bende. O yuzden burdaki tango komunitesi, bu insanlar konusunda daha duygusal olabiliyorum. Ayrilinca burdan, bi daha gorur muyum, istanbul yada baska bir festivalde karsilasir miyiz.. Kim bilir.. Garip bence, 6 yil boyunca her hafta gordugun insanlari belki de bir daha hic gormeyecek olman..

Buradaki tango kominitesini ozleyecegim, simdiden soyluyorum. Hatta bana bi daha bu kadar rahat olabilecegim bi kominitede olmayacagim gibi geliyor. Ozellikle turkiyede bu keyif olmazmis hissi var. Bakalim, gorecegiz ;)

Dun aksamki keyifli milonga sonrasi, tangoya, 6 yillik tutkuma selam olsuuun - iyiki varsin!!

No comments: