Tuesday, April 12, 2011

volcadaaaaaa

bacagim tadimi kaciriyo tangoda, hani cok acimasa da, adimlarimi korkak atar oluyorum. Ki daha isinma hareketlerinde, hani kendi basima adim atarken bile agrimaya basladi. Anlayamiyorum neyi kiskaniyor, onunlayim artik iste, geri dondum tum kalbimle. Tam "seninin artik" dedim, simdi de o beni kabul etmek istemiyor sanki.

ders keyifliceydi, yelena-nikos ikilisi ile ders yapmak da baska eglenceli oluyo, onlarin atismasini izliyorsun :) pratikte de bu sefer tek kisiyle dansettim. Arnavut cocuk, Admin-Edmin.. Kendisi mimarmis megerse, "sen de mimarmissin" deyiverdi. dedim muhendisim aslinda ;)

uzun lafin kisasi - keyifli bir seriydi.. umarim unutmam volcadalari ;)

haa bu arada, yeni sneaker dans ayakkabilarimi (haziran gibi almistim sanirim) nihayet giyebildim bugun derste. Fena deillerdi, biraz alismam lazim ;)

No comments: