Tuesday, April 5, 2011

bacagima ragmen..

volcada dersinin benim icin 2., sinif icin 3. dersi keyifli gecti. Teknik olarak yeni birsey ogrenmedik ama ogrenmeye de gerek yoktu. Zaten bana volcada deyince benim suratim degisiveriyo :) Ama ders boyunca iyi tiplerle de dansedince, fena olmuyo. Ben hala popomu disari cikariyorum, yani tam olarak guvenmiyorum gibi hissetsem de disardan cok bu yorumu almadigima gore, fazla gorunur degil. Ama biraz daha calisma istedigi kesin. Beklenmedik anda geldiginde, hala bi sasiriyorum..

pratikte yine ucledim tabii ki : Nikos, Joseph sanirim (yeni baslamis-mis), ve Admin yada Edmin isimli Arnavut bi cocuk.

Bacagim daha ders oncesi isinma hareketlerindeyken "beni unutma" demisti. Pratikte Nikosla dansederken kendini gosterdi. Admin ile 2-3 danstan sonra birakalim diye basladik ama birakamadim, epey keyifliydi dans. Yine komparsitaya dansettik yani. Sanirim benim icin ideal leader sert ve emin olmali, illa siki sarilip, komuta etmeli degil ama net ve kesin cizgileri olabilmeyi. Hem o zaman cesitlilik de artiyooo hareketlerde, karsilikli daha bir acik oluyoruz yeniliklere ve degisikliklere..

No comments: