Tuesday, November 3, 2009

leading..

lead etmeyi ogreniyoruz, bu ikinci haftamiz ve karar verdim: COK ZOR!!! Vallahi butun leaderlara hayranim iki haftadir, megersem ne kadar garip-zor bir is canim bu, nasil bir azim ve hirsmis megerse :))

sanjey bilmesine ragmen, sanirim benim istemedigimi dusunerek dgm gunumu acik etmedi. Boylece birthday dance olmadi. Ilk defa bu sene buna sevinmedim, yani uzulmedim de ama olsa da olurdu yani. Bir de bugun dansetme gunumdeydim aslinda ama neyse, ne onemi var.. Onun yerine ben de sanjey ile dansettim pratikte tek. Dengem falan iyiydi, bir sekil grounded hissettim kendimi, iyi geldi acikcasi.. Icimdeki burukluga da iyi geldi, sanki dans kirginigimi disari vurmakta yardimci oluyordu. Bir ara aglayacak gibi oldum, hissettiklerimle.. Tangoyu sevdigime karar verdim sonra, bir kere daha ;)))

Hayat ve tango.. Benim icin cok yakin seyler.. Bana ayni seyleri hisseetiriyor bazen.. Enteresan..

No comments: