Thursday, September 11, 2008

donus..

Donusum donuslerle oldu, zaten tangonun olayi donusler, kurtulus yok.. Persembe gunku avik-patricia dersi ile 40 gunluk ozlemimi giderdim bugun.. Bekledigimden cok daha iyiydi.. Avik bile "good balance" falan dedi, ben bile sasirdim bu kadar zaman dansetmeden nasil bu kadar kalmis diye, mutlu oldum, ne yalan soyleyeyim ki..

genel olarak bekledigim "aaa hosgeldin" tepkisini almadim. Bi yandan neden alayim ki diyorum, bi yandan da yoktum iste bi suredir, gorunce "yoktu yaw bu kiz, aman bi hosgeldin diyelim" demez misin yani.. amerikalilar boyle vallaa..

isinma turlarini nikos ile, pratik turlarini sanjey ile yaparak gunu tamamladim, cok da fazla dansedemedim, yorgunluk mevcut birazcik. Ama eve geldigimde yorgun bile olsam icim rahatlamisti, en azindan ann arborda biraktigim sevgilim beni geri kabul etmisti..

1 comment:

cansu said...

merhaba,
ben tango hakkında bu kadar benim gibi hisseden ve düşünen birini bulduguma inanamıyorum.
blogunuzu "tango" sozcugunu ararken buldum. ilk once Juana hakkındaki goruslere sasırdım..
sonra ben de kendime tango hakkında bir blog acmaya karar verdim. ismini milonguera koydum. adres ismi daha onceden alındıgı için adresin ismi milongueratanguera oldu. az once blogunuzu okurken fark ettim bir postunuzda sadece bu iki terimi açıklamıssınız.
cok sasırdım cok..
adım cansu. istanbuldayım. yaklasık altı aydır tango yapıyorum ve bu dansa bayılıyorum.
blogunuzu sevgiyle okudugumu bilmenizi istedim..
benim blog adresim: http://milongueratanguera.blogspot.com/