Friday, May 30, 2008

orbits orbits..

yine arayi acmis bulundum, o yada bu sebepten.. en azindan artik eskisi kadar kotu olmuyor ara verdikten sonra gittigim ilk dersler.. Yine denge bozulmus oluyor, havayi yakalamam azicik zaman aliyor ama yine de daha kotu olabilir diye gittim dun derse, iyi oldu..

persembe sinifindaki erkekler bir yandan iyiler aslinda, ama sanirim sorun cok mekanikler.. Yani ogretileni ogrenmek uzerinden gidiyorlar, yumusamis deiller. Daha cok kuralli seri ogrenmeye calisiyorlar ve ben oyle olunca sikiliyorum biraz.. Nikos bu konuda iyidir aslinda, garip seyler denemeyi sever ama artik onun sevgilisi var, ve hep onunla dans ediyor :) O yuzden partnerimi kaptirmis olmanin verdigi buruklukla baska insanlara kosuyorum...

iyi olmak, birseyi yapabilior olmak.. Hata yapsam bile duzeltildigi zaman, calisarak dogrusunu becerebilmeyi hissetmek cok iyi geliyor. Tangoyu bu yuzden bile seviyor olabilirim aslinda :)

pratik: marco..

No comments: