Tuesday, February 12, 2008

parfum..

yakin tutusta oldukca yakin bir konumda olunuyor ister istemez. karsidakinin nefes alis-verisini, alkollu olup olmadigini ve parfumunu cok rahat anlayabiliyorsunuz..

Babamlarla yasit bir cift var, belli ki bey esi sebebi ile geliyor - cok cabuk kavrayamiyor -huysuzlasiyor ve kadin devamli alttan aliyor. Oldukca tatlilar. Ders sirasinda es degistirirken, bu kisiye denk geldi. Yakin tutusta deneyelim deyip, sarilir sarilmaz - gozlerimin de kapali oldugunu dusunursek - baska bir dunyaya gittim.. 9 yil oncesine, lise sona.. ilk erkek arkadasimin parfumuydu (yada cok yakindi). Oyle caresiz hissediyorum ki ben boyle anlarda - tadini cikardim bu dansin ve kokuyu icime cektim iyice, sanki o gunlere gidebilirmisim yada o insan buraya gelebilirmis gibi.. Olmadi tabii - ben daha saskinliktan cikmamistim ki dans bitti :)))

ikili: sanjey, nikos

No comments: