Thursday, January 24, 2008

festival ertesi..

evet dun klasik carsamba dersine gittim. Bakledigim gibi Nikos saniyesinde "cok iyiydi festival, neden gelmedin" dedi.. "aa guzel miydi, sen ne kadar katildin" gibi sorular sorarak, onun sorularini pas gectim.. Sonrasinda Behzat olsun Ciro olsun, neden yoktun festivalde dediler.. Ay bu kadar populer oldugumu bilmiyordum :))) neyse, Ciro da, daha cok festival olur merak etme, dedi.. Gitsem iyi olurmus ama havamda da degildim ki hic...

Nikos workshoplarda ogrendiklerini benimle pratik yapiyor, o yuzden birkac birsey ogreniyorum sayilir aslinda. Dun oldukca eglendik pratikte. Nuvo-tango denemelerimiz oldukca "deneysel" oluyor.. Bacaklar carpisiyor, popolar birbirlerine gecit vermiyor..

Arada da Ciro ile 3-dans rituelimizi yaptik, dengemi daha iyi saglayabildigim icin daha da keyifli oluyor.. Sanirim bu acik tutus isi, dengeme cok yardimci oluyor. Daha acik icin yeterince saglam degilim ama kapali tutusta epey daha rahatim. Durusumu da duzeltmem lazim, bu donem toparlayacagim kadin-teknigi kismini...

No comments: