Wednesday, October 31, 2007

sosyallik..

daha evvel de demistim, annarbora geldigimde tangoya gitme amacim, bu dansi ogrenmek ve bana verdigi guzel duygulari yasamakti.. Ama sonucta bunlari yerine getirmenin uzerine, bana arkadaslar da kazandirdi. Sanirim annarbor'da yururken, yemek yerken selamlastigim insanlarin buyuk bir kismini tangodan taniyorum, ve okulda tanistigim insanlarla nasil yabanci hissediyorsam, bu insanlarla o kadar da yabanci deilim...

ogle yemegine giderken, yolda nikos'u gordum.. O baska bir yerde yemek istiyormus, ben de yemegimi alip yanina coktum.. Bu seneki enerjisi o kadar cok ve o kadar pozitif ki kesinlikle karsisindakini de etkiliyo.. Gozlerinin ici guluyo adamin ya.. Haftada 3 tangoya gidiyor bu sene o.
"bir yandan da islerim de yolunda gidiyor, ann arbori sevmeye basladim" diyordu gecen gun.. kiskanmamak elde degil.. Bundan sonraki stratejisini anlatirken de, hareketleri calismam gereken bir 'follower'a ihtiyacim oluyo, senin gibi ama sen gelmiyorsun artik, dedi.. Hakliydi ve icime oturdu. Tangoya vakit ayirmam lazim daha cok! haftada bir giderek gelismiyorum hic! Bakalim kendime geleyim de bu tutkuma da hakkettigi degeri vereyim artik!!!

neyse iste, iyi geldi yemegi onla yemek.. Sonra kosarak isine dondu..
"Dolu oldugum gunler, daha enerjik ve mutlu oluyorum" dedi :))))
duzenini oturtmus faculty tabii kendisi, darisi basima!!!

No comments: